Bildbom-Kolmården med Takwa och Sara! del 2

Se och njut!




Jag och Takwa åkte delfin expressen.

Fina Sara.

Tiger.

Jag, Carolina Gynning (hon hade brotom men kunde stanna och ta ett kort med oss, mycket snällt av dig!) och Takwa. (haha ser ut som att jag ee gravid...uch)

Mitt favorit djur!

Kollar på fina elefanter!

Sara cykar en orm.

En kanel, haha skoja...

En läskig krokodil.

Sista bilden får bli...
En galen bild:

Takwa, Kejll från Vakna och jag...fråga inte (haha Kjell sa att vi skulle ser rädda ut för tigern och det gjorde han också men det han inte kameran med, så det blev bara jag som ser rädd ut eller galen...
Men Kjell, du ee rolig du!!


Tack för en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilken rolig dag du verkar ha haft!!!!

2010-05-01 @ 21:33:16
Postat av: anna

fina bilder:D

jag vill också till kolmården någon gång!!:)

2010-05-01 @ 22:32:50
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0