Belive that you are very swet!

Hejsan Hoppsan!
Ville bara säga sorry för det korta inlägget.
Men jag var trött och ledsen, jag mådde lite dåligt som man kan göra ibland.
Men nu är det lite bättre i alla fall och jag kan blogga!
Jag va på Ingelsta (ett shopping centrum) med min mor.
Vi köpte lite grejer, små grejer så där, jag köpte två armband för 34,50 tsm!
Dom skulle egentligen ha kostat 70 kr st, vilket kap jag gjorde, stolt!
Sen så fick jag ett par söta rosa spets trosor, sexigt!
Hehehe...


Jag åt vegetariska vårullar med ris och sötsursås (älskar thaimat/kina mat, som Rybak hehe)


Mina nya armband!


Kommentarer
Postat av: julia

bara så att du vet så skrev du skära hihi ist för söt,men alla fattar puss

2010-05-07 @ 20:37:26
URL: http://dumles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0