8 bilder från igår.

Nu kommer bilder från bröllopet.
Tänker lägga in alla och det 16 kanske inte så många.
Men jag var ju tärna så jag kunde inte ta kort inne i kyrkan...


Ida (den andra tärnana och min "lilla syster") och jag.

Michaela (brudens Irres kompis) och Wilma (Irres och Stefans söta dotter).

Ida (latmask) och min kära mormor!

Anna och jag (uch granska mig inte för mycket på den bilden, tack!)

Söta brudparet!! Grattis till er och lycka till i framtiden!

Bröllops paret vid bordet.

Ida "äter" smörgåstårta...den va god, i alla fall det vegitariska:P

Anna, Maria och kim.

Japp detta var hälften av alla "härliga" kort.
Nu tycker jag att vi avslutar detta inlägg och resten av bilderna får komma i ett annat inlägg:D
Så tycker jag att vi gör...


Kommentarer
Postat av: anna

fett fina kläder du hade! Du passade i det;)

stor kram<3

2010-05-23 @ 15:26:28
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: anna

sv; ja den var fett god! Skulle kunna äta det nu hehe:)

tack detsamma!

kram<3

2010-05-23 @ 15:29:13
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0