14 dagar kvar och 58 dagar kvar...

Tjabba tjena hallå vi säger så, hehe!
Men hejsan hoppsan på er.
Nu är jag hemma från en rätt bra dag i skolan och imorgon ee det fredag.
Men en sak som ee skit jobbigt, jag trodde att nästa vecka var veckan ínnan lovet!
Fett jobbigt att det ee en vecka till, bajsa...aaaa...
Pallar inte mer, hehe...vill ha lov ju!
Men det ee bara typ 14 skoldagar kvar, så det bara att hålla ut.
Såklart kommer jag sakna alla som jag inte kommer träffa på lovet, men det som ee bättre överväger faktist.
Så nu sitter jag på balkongen i linne och shorts och lyssnar på en skit bra låt, solo!!
så bra låt, en riktig sommar låt...

PS: Blev klar med svenskan i skolan idag, haha kanske satt kvar i typ 45 min, men klar blev jag och slapp cykla till bibban och skriva klart där.
Nu ska jag bara göra matte-läxan, fattar inget...jaja...




Kommentarer
Postat av: anna

sv; oj jag trodde att jag redan sagt vad mamma sa om kolmården.. men jag hade visst inte det. Men jag frågade bara om vi kunde åka dit och då sa hon att hon inte visste eftersom att vi renoverar här hemma osv. Men jag tänkte fråga i sommar igen!:D Hoppas verkligen att det går! Bamse kraam<33

2010-05-20 @ 16:25:56
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hhaha nej degt är skiiitvarmt!

2010-05-20 @ 16:32:40
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0