Varning!!! Deckad 14-åring i trapphuset!!

Hejsan Hoppsan!!

Nu sitter jag och typ deckar i trapphuste...
Jag börjar bli sjuk och dom renoverar i våran lägenhet så vi får klara oss med en nyckel.
Så just nu ee jag utelås, men min räddning och väg till sängen kommer snart.
Haha, sov skit gott i skolan förut, lånade villorumet och sov som en stock...missa No:n...
Ja, som sagt dom renoverar i våran lägenhet och det är därför jag inte har bloggat på ett tag...jag sover hos kompisar och då vill jag vara social, just nu ee ag innebonde hos Jossan och ska sova där tills på fredag.
Men till helgen kan jag komma hem igen och då ska vi sätta upp möblerna, skojigt...bilder kommer OFC!


Kommentarer
Postat av: felli

neh har ba vart hemma och tagit d lungt ;(

sj da? :)

2010-03-10 @ 15:49:19
URL: http://endastfelli.blogg.se/
Postat av: felli

haha akey :p

2010-03-10 @ 16:03:14
URL: http://endastfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0