Frågor och svar...

Okej nu kommer frågorna och svaren på frågstunden:

Fråga:
Chai Latte eller schlager? Om du måste välja?
Svar:Oj, nej jag vet inte...Schlager och Latte tsm, mums...

Fråga:kan inte du lägga in en bild på din favorit-outfit!?
Svar:Jo men det är klart jag kan...rolig idé. Men jag vet inte riktigt vad min favo outfit är. Låt mig klura på den så kommer jag lägga upp den här på bloggen.

Fråga:favoriträtt?
Svar:Jag älskar italensk mat som pasta och pizza, så det ee nog min favorit mat.

Fråga:äpple eller banan?
shorts eller kjol?
skola eller städa hemma?
stan eller vara ute i naturen?
Svar:Banan
Shorts
Skola
Hmm...gillar båda men måste i så fall säga stan...eller nej jag säger båda.

Fråga:Haha, är du kär i nån??????????????;D
Svar:hehe, vet ej kanske...men om jag skulle så behöller jag det för mig själv.

Fråga:vad är dina planer till sommarn? :)
utomlands eller inomlands? x)
Svar:Det blir någ både och, ska kanske till London eller Paris.

Fråga:platt eller lockigt hår? :D
Svar:Jag tycker det är jätte fint med lockigt hår men själv plattar jag håret nästan varje dag. Så mitt svar är platt.

Fråga:på en skala 1 till 10 hur bra tycker du att victoriaskolan är ? :)
Svar:7 eller 8 tror jag. Har ju bara gått på 2 skolor...

Fråga:vad blir x+52=101?
Svar: Men du vad var det jag sa inga matte frågor! Men jag tror det blir x=49 

Fråga:varför har du så fina ögon?
Svar:Tusen Tack...har någ inget bra svar på den frågan, bra gener:)

Fråga:alexander rybak eller rbptz?
Svar:Hmm..förlåt att jag ee så tråkig, men måste säga båda:)

Fråga:Vad är dina drömmar? :)
Svar: Att få jobba med det jag vill, kunna hjälpa andra, får ett bra liv och inte ha så ont om pengar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0