Kiwi...

Hejsan Hoppsan!!
Nu sitter jag här framför tv och väntar på att andra chansen ska börja.
Men då måste jag vänta en timme, men det ee ju lungt.
Japp, jag och mamma gick en sväng på stan och jag köpte inget!
Kors i taket, eller ja men jag köpte inget men var nära på att köpa en skit fin tröja eller melodifestival skivan, men jag köpte inget.
Jag börjar gå framåt, jag ser framsteg...men ärligt förut skulle jag köpt säkert båda direkt när jag såg dom...men icke jag nicke nu!
Jag tycker att jag är värd en applåd, tack tack tack!
Hehe, men i alla fall, det var typ värsta vår vädret ute (med snö) så jag satte på mig mina snygga vår skor, okej jag måste erskänna en sak, jag hade dubbla strumpor under.

Nu har mamma och jag gjort en fruktsallad som vi nog ska äte till melodifestivalen.
Innan det så åt vi en god morots sås med fulkorsnspasa, gud vad nyttig jag känner mig.
Och igår åt vi grönsaker i ugn...men jag älskar ju grönsaker och sånt, mums.

Norsk:

Hello Oppsann!
Nå kan jeg sitte her å se på tv og venter på at andre en sjanse til å starte.
Men så må jeg vente en time, men ee selvfølgelig fredelig.
Jepp, jeg og mamma gikk en tur rundt i byen og jeg kjøpte ingenting!
Cross taket, eller ja, men jeg kjøpte ingenting, men var nær å kjøpe en dritt fin skjorte eller CD meldofestivalen, men jeg kjøpte ingenting.
Jeg begynner å gå fremover, ser jeg fremgangen ... men ærlig før jeg ville absolutt kjøpe både så snart jeg så dem ... men ikke Nicke meg nå!
Tror jeg at jeg fortjener applaus, takk takk takk dere!
Hehe, men likevel var det som vår verste vær ute (med snø) så jeg tok på meg sko, vår ryddig, ok, jeg må erskänna en ting, jeg hadde doble sokker under.

Nå, mamma og jeg gjorde en fruktsalat som vi spiste nok til å være Melodifestivalen.
Før det så vi spiste en god gulrot saus med fulkorsnspasa, gud hva jeg føler nyttig.
Og går vi spiste grønnsaker i ovnen ... men jeg elsker grønnsaker og sånt, yum.


Vårskorna på idag!

Dagens Lunch.

Akta dig fruktsalad snart kommer stora stygga majken, hehe!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0