Trädgårdstomtar i taket, en hel vanlig dag på jobbet...

Hejsan Hoppsan!!

Ny vecka och blogg humöret är på topp, eller nästan är fortfarande sjuk...men men.
I alla fall byggubbarna kommer snart tror jag så att jag har redan klätt på mig, vill ju inte sitta här i min Hello Kitty pyjamas...
Sitter nu och kollar på Vakna, asså det ee helt jävla sjukt, haha Josefin har varit i Tyskland och sett på Scooter.
Hon ee lite hyper om man säger så.
Hon och hennes son var på en bar som hette Klo (toalett på Tyska), asså hela baren var i Klo tema, haha.
Helt sjukt när man kommer in så sprutar något vatten på än, i ingången finns det också en docka som ser ut som en blottare, det hänger toaborstar i taget och trädgårdstomtar. haha ni hör ju helt j*vla sjukt.
Plus att vid varje bord finns det n webbkamera och så ee det en snubbe som går runt och håna folk som sitter där och det kommer upp på en tv...inget ställe jag skulle gå till!!!


Kommentarer
Postat av: takwa

svar : haha klart jag ska bjuda på mat x))

åh men jag tycker det låter as mysigt det också ! :D

ah du är riktigt bra på lyssna det passar dig perfekt! lycka till oh ha det jätte kul! kom gärna oh hälsa på mig nån dag :)

2010-03-15 @ 07:25:41
URL: http://umeflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0