Sök hjälp!!!

Hejsan Hoppsan!!!
Eller ja, god natt...
Nu ser jag, Bea, hennes syrra och hennes mamma på Holywood Fruar.
Asså det ee fan synd om Anna Anka och dom nya fruarna...
Asså snälla...Anna Anka, sök hjälp.
Gu vad vi diggar Maria M, asså hon ee dum så det ee kul, haha.
Men i alla fall tillbax till dom andra fruarna, två av dom ska ha en Barbie, fest asså dom ee ty 50 år, ne jag tror inte att min mormor skulla ha en sådan fest...
Och nu så skulle dom lita efter snygga 20-åringar som öppnar en flaska på ett sexit sett...SKAFFA HJÄLP!!!!!!

Hei Oppsann!
Eller, ja, god natt ...
Nå ser jeg, Bea, hennes syrra og hennes mor på Holywood Wives.
Assa EE-fan synd på fru Duck og de nye koner ...
Assa behage ... Anna Anka, søker hjelp.
Gu hva vi grave Maria M, Assa hun ee ee dum så morsomt, haha.
Men i alle tilfeller tillbax til de andre konene, to av dem bør ha en Barbie, festligheter Assa kuppelen i 50 år, ne jeg tror ikke min bestemor ville ha en slik feiring ...
Og nå vil de stole på stilfulle 20-åringer som åpner en flaske i en sexit Set ... FÅR HJELP !!!!!!



Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

SV: nej här i luleå är det ingen vår påväg XD

2010-03-09 @ 05:32:38
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0