Sjunger vinnar låten och får grannarna efter mig...

Hejsan Hoppsan eller god kväll!
Igår var det lördag och en spännande final.
Vad tyckte ni, var showen bra, var programledarna bra och den stora frågan vann rätt låt??
Sjäv blev jag super glad, Anna är en värd vinnare, men en låt som berör och en röst som ger rysningar...kan det bli bättre.
Men...jag tror faktist inte att det kommer gå så bra för oss i ESC, tror inte att Europa tycker som oss, eller det har dom ju inte gjort under dom senatse åren, för enligt våran internationel jury skulle ju, Ola eller Darin eller Salem vinna...men som vanligt håller inte svenska folket med dom, och rösta på någon helt annan (haha...märkte det inte...men någon ANNAn....haha)
Men i alla fall, min kväll var väldigt lyckad förut om att jag hade feber...
Vi ät tacos och efter det så bakade vi muffinsar till Melodifestivalen...vi satt spända hela kvällen jag och Jenny...för vi viste ju OFC att våran älskade gutt skulle kommer, men inte när...men när han kom så blev vi helt till oss, hehe...SÅ F*CKING SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!!!!!
Okej ursäkta mitt ut flipp, men naaaaaaaaaaaaaw...upps där blev jag lite fjortis, haha skoja.

PS: när Anna vann så sprang jag ut i strumpor (stavas det så..hm..), prang upp på en hög av snö och sjöng vinnar låten och roppade ANNA!!!!
Haha, sen när vi skulle in så öppnades en dör och en killa stack ut huvudet:
- Holl Käften!!!!
haha, jag och Jenny sprang upp för trappan och as garvade...haha gillade du inte min skön sång???
hahaha!!!!!


Kommentarer
Postat av: Little me

Hehe galning=)

2010-03-16 @ 19:06:59
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0