Shoppingmästaren i gummistövlar!

Hejsan Hoppsan solstrålar!!!

Sitter här med en öm tunga, ja som varje morgon så dricker jag te, men idag hade jag väll lite bråttom så jag brände mig.
Det svider som bara den, men värden kommer ju inte gå under för det, eller vad man säger.
Kl är 20 i 11 och jag ska snart klä på mig, sen ska Julia komma hit, vi ska nog på stan.
Vi hade bestämt med Takwa också men hon kunde inte...fast vi hade planerat och grejs, jaja det är inget att hänga upp sig på.
Jag och Julia kommer i alla fall ha det skit kul...det som är så kul med Julia det är att vi var skit bra kompisar när vi typ gick i 3-5, men sen så var vi det längre, men nu är vi kompisar igen och det ee ju skit kul!
Men jag ska spara mina pengar så jag ska nog bara fönstershoppa, men hoppas Julia ska shoppa, jag älskar att hjälpa "folk" med att shoppa...inte för att skryta men jag har fått komplimanger om att jag är en bra shopping kompis, hehe!
Jag älskar ju kläder och ni märkte kanske en ny grej i bloggen, Dagen Collage.
Jag ska nog fortsätta med det, kanske inte varje dag men ibland...och ni "måste" tycka till, haha...

Norsk:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0