Robert i vardagsrumet.

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!
Idag fick vi tidnigen där man beställer filmer.
Vi är medlemar där så vi får den ja ibland.
Och just nu skriver mamma på bestälninglappen och det är inte villken film helst jag jag ska köpa...
Eller vi kanske får den gratis, för vi har ett VIP kort...typ.
Okej kan ni gissa, vilken film som kommer landa i min brevlåda om några veckor??
Robsessed!!!!!
Dokumentär film som sex-bomben ROBERT PATTINSON.
Vist, jag har läst om den , men jag har lixom trott att det var på skämt och att om den fans skulle man inte kunna köpa den i Sverige, så nu ee jag super duper glad.
Någon som har sett den, i så fall är den bra??
Eller allt med Rob är väll bra.



Vist är det ett klockrent namn??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0