Only girls in the house!

Tja!!

Igår var det tjej-kväll hos Jenny och vi hade det super mysigt.
Haha, vi hade så kul så vi somnande runt halv 5-5 XD
Har slagit mitt rekord, på att vara uppe länge XD
Plus att Jossan skulle iväg så vi satte klockan på halv 10, bläää.
Kändes som jag precis hade somnat när den ringde...
Här kommer lite bilder:


Jag igår...hade på mig ett av mina nya plagg som jag köpte förra veckan.

Min nya tunnika från Gina, för bara 99:-!!! (rea)

Fört var det pizza, sen blev det frukt...gu va vi ee nyttiga!

Mickis och Jenny sitter i djup diskution...spelar "Geni"

Vi spela två gånger vi van en gång var...


Tack älsklingar för en trevlig kväll/natt<3


Kommentarer
Postat av: E M A

Hm okej :d ska se vad jag kan göra:D:D:D

2010-03-21 @ 18:06:39
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0