Ny norsk gutt i mitt <3

Hejsan Hoppsan...

Nej uch och fy nu har jag värkligen fått nog!!!
Det är 1 mars, alltså första dagen på våren, men hallå look outside!!
Det snöar igen, i fredags var det typ 5+ och jag blev värsta glad.
Men när vi hade lektion, så sa en kolla ut det snöar...
fan fan fan fan.
Mamma läste om att det finns en förening för dom som hatar vintern ska fan gå med i den snart.
Plus att det är ju inte lätt att gå till skolan heller, man för snart ta skriskorna.
När jag var framme och skulle gå till dörren på skolan men det var lite svårt för den vägen var täckt med en stor snöhög, så man fick gå ut på gatan.

Men i alla fall, det var väll okej i skolan.
Fick håltimme på idrotten, så vi flyttade fram svenskan och engelska vi fick sluta typ en timme tidigare.

Men det är säkert många som är glada idag, för att igår var sista dagen på OS.
Själv ee jag lite ledsen, OS är faktist ganska mysigt.
Och på radion sitter dom och dissar min älskling i OS...
Norrmanen Petter Nortugg (tror han heter så) OFC!!!
Jajaja, han ee ganska kaxig, men gillar han endå och han tog guld i 5 milen igår.
Puss på min Petter<3<3

Norsk:
Hei Oops ...

Ingen uch fy og nå har jeg lidd fått nok!
Det er 1. mars, da den første vårdagen, men hey look outside!
Det snør igjen sist fredag var den type 5 + og jeg var glad det verste.
Men da vi hadde den leksjonen, så sa en sjekk ut snøen ...
fuck fuck fuck fuck.
Mor leste at det er en klubb for de som hater vinteren er et helvete å bli det snart.
Pluss det er ikke lett å gå på skolen heller, det for tidlig å skrive ut sko.
Da jeg hadde kommet og ville gå til inngangen til skolen, men det var litt vanskelig for veien var dekket med en stor bunker snø, så vi måtte gå ut på gaten.

Men i alle tilfeller var sveise bra på skolen.
Fritime fikk sporten, så vi flyttet frem svensk og engelsk, måtte vi stoppe den type én time tidligere.

Men det er sikkert mange som er glade i dag, som i går ble den siste dagen i OL.
Self-ee jeg er litt trist, er OS faktisk ganske hyggelig.
Og på radioen, sitter dem og spres min favoritt i OL ...
Nord Monitor Petter Nortugg (tror han heter det) OFC!
Jajaja, ee han ganske kjepphøy, men han bare liker og han tok gull på 5 kilometer i går.
Kyss meg Petter <3 <3


Så här ser det utanför skolan och så här...

ser Rasse ut när det snöar, men...

Bea och Jenny håller humöret uppe!!!


Kommentarer
Postat av: bea

men haha, fin bid! ;)

2010-03-01 @ 16:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0