Me go crazy becuse I don´t have a life...

Men hejsan bloooogen, haha.
Men ärligt asså jag har no life.
Jag är sjukt trött och har jävligt tråkigt, asså jag skulle behöva plugga lite kanske...men nej det orkar jag inte.
ÅÅÅ jävla piss, haha ja så ni förstår så blir jag lite fjortizzz aktig och flumig när jag ee sjuuuukt seg.
Och förut satt jag och tog ego bilder, men om jag ska vara ärlig så blev det lite fina bilder faktist.
Asså men ego menar jag inte puta med läpparna utan bilder på mig själv....jajaja.
Hoppas ni har ett fint liv, ne gu va tragisk jag lät, jo men jag mår bäst (lögn)...
Jäsp, men jag kunde inte sova inatt så det är nog därför, men jag har typ inte sovit något på hela lovet så jag måste värkligen ha ett till lov.
Fy fan vilken lust jag har och bara sticka iväg någon stans typ utomlands eller något, hitta på något crazy.
Men men men...
Ja, jag har ju inget liv så jag kan ta och visa er bilden som jag blev rätt så nöjd med...
Men jag ÄLSKAR mit liv...:)

Norsk:
Men hejsan bloooogen, haha.
Men ærlig Assa jeg har ikke noe liv.
Jeg er syk og sliten har vært jævla kjedelig, Assa, ville jeg ha for å studere litt kanskje ... men ingen krefter til det, gjør jeg ikke.
AAA jævla piss, haha ja så du kan forestille deg, får jeg litt tvilsom fjortizzz og uklar når jeg ee sjuuuukt seg.
Og før jeg satt og tok bilder ego, men hvis jeg skal være ærlig, det var litt fine bilder egentlig.
Assa jeg men jeg mener ikke puta lepper med ingen bilder av meg selv .... jajaja.
Håper du har et fint liv, ne gu va trist jeg gjorde, ja, men jeg føler meg bedre (lie) ...
Jasper, men jeg kunne ikke sove i natt så det er nok derfor, men jeg har ikke sovet noe slag på hele ferien, så jeg har vært verkende å ha en å gå.
Fy faen hva gleden jeg har, og bare strikk bort et sted i utlandet eller skriver noe, gjøre noe crazy.
Men men men ...
Ja, jeg har ikke noe liv så jeg kan ta og vise deg det bildet at jeg var ganske fornøyd med ...
Men jeg elsker livet mitt!




Ha de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0