Jag rövknullar helldre en tandborste

Hejsan Hoppsan!!

Idag är det söndag och det betyder att helgen är slut...synd.
Men jag har hunnit med rätt så mycket, mitt rum är typ klar, jag har varit på bio med tjerna och varit lite med min mammut.
Ja på tal om bio, vi var ju och såg Remember me...helt jävla fantastisk film!!
Så jäkla klockren, dom har fått med allt: kärlek, relationer till familj, mobbning, bästa vänner, hat och 11 september...:(
Ni som har inte har sett filmen måste bara se den!!!!!!!!
Jag har inte gråtit så mycket som jag gjorde då, någonsin.
Inte ens när jag såg Titanic...
Okej, slut kanske inte var så bra i Remember me...i alla fall inte vad man trodde.
Men helt klart en skit bra film.
Och Robert, ooooo så snygg han är, jag dööööööör!!
Plus att han ee en fantastisk skådis, man trodde att det var han, asså inte Taylor, som han spelar så bra.
"Jag rövknullar helldre en tandborste!"


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill se den igen!!

2010-03-22 @ 19:18:43
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0