Jag ljuger om mitt humör.

Goooooooooooood Morgon goooooooooooood MORGAN!
Okej riktigt så pigg är jag nog inte och så glad kanske jag inte heller.
Kl är 7 och jag vill bara sova!!!
Idag ska vi ha prov, iiiiiiii...har faktist ingen aning hur det kommer gå.
Det kan gå piss eller skit bra, vå får se.
Men om jag inte få black out (som jag ofta får) så kan jag nog ta ett G!
Och när jag kommer hem så ska jag och mamma nog gå Power Walk!
Och ikväll ska vi åka och testa skidor, ska ju till Trysill på söndag.
Så från söndag till torsdagen kommer det inte bli några inlägg tuvär.
Det är så jäckla dyrt att syrfa utomlands...men när jag kommer hem så kommer jag bomba med bilder!
Men tills på söndag kommer jag OFC blogga:)


Kommentarer
Postat av: anna

lycka till på provet!

sv; jo det gick ganska fort att läsa alla inläggen:)

2010-03-31 @ 07:15:03
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0