Idol grejer del 3:Twilight

Vill ha del 3:Twilight!
Oj shit på denna front finns det många saker och många saker jag vill ha!!!

Hittade en jätte rolig sida med massa fina tröjor.
Men kunde tyvär inte kopiera dom.
Men kan berätta lite vad det fanns och länka till er.
-En vit tröja med ett litet rött hjärta på och på baskidan står det:
"Forks is for Lovers"
-Haha på en står det: "Team Reality"
Kanske en tröja för Twilight hatar XD
-En ganska enkel tröja men söt så står det: "Bite me"
Länk till sidan:http://www.zazzle.com/twilight+tshirts?pg=9


Vem vill inte "sova" med Edward??






Ett lika dant armband som Edward har, så snyggt!


SÅÅÅÅÅÅÅå snygg tröja, den vill jag värkligen ha...vänta ska jag se he hur mycket den kostar.
199:- bara, ooo den måste jag ha.
Om du läser detta Maria så kan du köpa den åt mig någon gång så betalar jag sen.
För den är på nätet och jag vågar ej...discshop köper ni den på.


"I dream about being with you forever"


OO vad den är snygg, men då måste jag köpa en till dator.
Vill ju inte täcka den söta rosa färgen...

Kan hålla på hela dagen och kolla på Twilight pryllar, finns så sjukt mycket.
Men det jag aldrig hittar det ör dom där trosorna alla snackar om där det står Team Edward eller Team Jacob på...någon som vet vart man kan köpa dom.
Hahaha, gu vad jag vill ha ett par Edward trosor, hihi...Dirty Dirty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0