Här försöker man vara duktig...nehe

God kväll på er snyggingar.

Har inte bloggat så mycket idag, ville vara lite social mot Julia.
Ja, jag och Julia har haft det mycket trevligt, va vuxen jag lätt...
Vi gick en sväng på stan och vi köpte varsin nyckelring som påminer om en vodo.
Den var i alla fall jätte söt, vi hade inte liv så vi döpte dom haha, men heter Kurt och henne Knut...
Men Knut ska nog byta kön, för Julia ska kanske byta namn...till Berit...
Men min är en stolt kille/man.
Vi åt glass på Donken också, kola sås...mums i magen....
Sen har vi mäst varit hemma, skulle lossas vara duktig och fixa Julias blogg, men det gick ju bra NOT, ser ut som en jävla katastrof!!!!!!
Men Snälla Maria (hon som fixa min) ska nog hjälpa mig, eller jag skickade ett lite decperat mejl...
Förlåt Förlåt Förlåt, Julia!!!!

Norsk:
God kveld til deg søte fyrene.

Har ikke blogged mye i dag, ønsket å være litt sosiale Julia.
Ja, meg og Julia har hatt en meget fin, he voksen kan jeg lett ...
Vi gikk en tur rundt i byen og vi kjøpte motsatte nøkkelringen som ligner en Vodo.
Det var i alle tilfeller virkelig søt, hadde vi ikke noe liv så vi kalte dem haha, men hennes navn er Kurt og Knut ...
Men Knut vil trolig endre kjønn, for Julia å kanskje endre navn ... til Berit ...
Men min er en stolt mann / mann.
Vi spiste iskrem på Donk også, karamell saus ... yum i magen ....
Da må vi ha vært hjemme, ville bli losset talentfulle og fikse Julia's innlegg, men det var ikke en god ting, ser ut som en jævla katastrofe !!!!!!
Men, snälla Maria (hun fikse meg) vil nok hjelpe meg, eller jeg sendte litt decperat email ...
Sorry sorry sorry, Julia!


Kommentarer
Postat av: Milda

söte fyrene = söta pojkar

guttar/fyrene samma sak ^^



ville bara säga det :D



ha en bra dag

2010-03-08 @ 10:27:26
URL: http://mildaviolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0