Godbye my almost lover...

Hejsan Hoppsan!!
Nu är jag hemma från en hel dag på en "himla massa mässor".
Det var: båtar,bilar,godis,kläder,mat...
Vi var på modeshow 2 gången, det var samma kläder men olika artister, första gången var det Sibel sen var det Ola.
Ola var helt klart bäst, snacka om hur tråkigt det är för dom att uppträda på sånna ställen, mn vilken jävla ös han hade, skit duktig ee han...lite snygg är han också, men hans hår, hm??
Och dom manliga modelerna, aaa ta imot mig för nu svimmar jag, hehe små flörta med en ute där mässorna var, snygging där, men var tvugen att gå, men jag vill ju flörta mer, men mamma bara: Du måste nog göra slut...hehe.
Saknar dig gullis, hehe...men han var tyvär ganska dålig,eller han var rätt så osäker i sin gång.
Men det fanns en mörkhårig som var skit snygg och gick as bra, så tyvär  blondis så måste jag nog dissa dig.
Hahaha, nä va flum jag är, men tog lite kort på showen, men dom blev rätt så suddiga, min mobil kamera ee så jävla seg, men endel blev kanske lite coola.






Sibel, älskar hennes kjol och strumpbyxor, men rästen nej tack!!

Han till höger i kavaj, var det jag snacka om i texten där uppe...blondisen.

Uch vilka dåliga bilder, sorry...

Brudkläning.

Ola. Fult ös på scen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0