Ett svenskt IKEA barn i en syriansk kropp!

Hejsan Hoppsan!!

Ni sitter jag i skolan och väntar på att klockan ska bli 4, så jag kan komma hem.
Ja, vi har bara en nyckel och den har mamma och ja hon kommer hem kl 4...svårare än så ee det ej.
Men som tur är så är Jenny kvar, hon sitter och pluggar sitt favorit ämne, matten...haha skoja!!
Vi ska ju ha prov imorgon, hoppas väll på ett G, men kommer säkert så vanligt att få black out, okej nu ska jag inte vara så negativ.
Ni som undrar hur jag mår så är det knappas bättre, men fick hasa mig till skolan ändå, för Jossan mår ju bra och jag "bor" ju hos henne denna vecka.
Haha asså i går kväll, fy fan vad kul...vi va värsta flum XD
J=Jossan M=jag

j: asså hörde du hur .... lät, målbrottet.
M: ja, men asså jag tycker synd om killar.
J: va??? hallå vi får mens och måste föda barn!
M: haha jag tänker låta min kille föda mitt barn, ur röven...eller ur kuken, där man kissar...
Delarna kommer ut var för sig och man måste bygga ihop själv...IKEA barn!!!
J och M: hahahahahahahahaha (as garvar)
Ja sen kom en lång diskution om IKEA barn...

Sen kom vi på att jag igentligen är Syrian...

Norsk:


Hello Oppsann!

Du sitter jeg på skolen og venter på at klokken skal 4, slik at jeg kan komme hjem.
Ja, vi har bare én tast, og har mamma og ja hun kommer hjem klokka 4 ... hardere enn at ee ikke.
Men heldigvis er dette Jenny igjen, blir hun sittende og studere hans favorittfag, matte ... haha tuller!
Vi skal ha prøve i morgen, håper sveising på G, men vil sikkert så stor sjanse for å få svart ut, akkurat nå vil jeg ikke være så negativ.
Du som lurer på hvordan jeg føler så det er neppe bedre, men fikk meg skli på skolen likevel, for Jossan gjør en god ting, og jeg "live" kurs med henne denne uken.
Haha Assa går kveld, faen hva gøy ... vi var de verste fuzzy XD
J = Jossan M = Jeg

j: Assa hvordan gjorde du .... lød, endret stemme.
M: Ja, men Assa jeg synes synd på gutta.
J: huh?
hallo, kan vi være menstruasjon og fødsel!
M: haha Jeg vil fortelle min mann feed mine barn, ut av ræva ... eller ut av pikken din, der du tisse ...
Delene kommer ut separat, og du må bygge opp selv ... IKEA barn!
J og M: hahahahahahahahaha (som tan)
Ja Så kom en lang diskution IKEA barn ...

Da vi kom på at jeg igent er Syrian ...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha ni ee ju för goa!!

2010-03-12 @ 10:48:32
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0