Dum Advokat!!!

Hejsan Hoppsan!!

Haha gu vad kul, jag tror jag döööör.
Gick in på en av mina bästisars bloggar och där var det massa typ "samtal" mellan Advokaten och vittnet, och det sägs tydligen att dom är sanna.
Men asså dom är helt sjuka, tänkte lägga upp dom som jag tyckte mäst om...haha skulle fan be om en ny advokat...Dum i huvudet.se



Advokaten: Doktor, innan ni  påbörjade obduktionen, kollade ni om den
döde hade någon puls?
Vittnet: Nej.
Advokaten: Kollade ni blodtrycket?
Vittnet: Nej.
Advokaten: Kollade ni om den döde andades?
Vittnet: Nej.
Advokaten: Så det kan alltså  ha varit så att patienten var vid liv
när ni påbörjade  obduktionen?
Vittnet: Nej.
Advokaten: Hur kan ni vara så säker,  doktorn?
Vittnet: För att patientens hjärna låg i en glasburk på  bordet
bredvid.
Advokaten: Jag förstår, men kan det inte ha funnits en  chans att
patienten fortfarande var vid liv?
Vittnet: Jo, det kan tänkas att patienten var vid liv. Och jobbade
som advokat.



Advokaten: Hur avslutades ert  äktenskap?
Vittnet: Genom döden.
Advokaten: Och vems död var det som  avslutade äktenskapet?
Vittnet: Vems död tror du?


Advokaten: Hur gammal är er son,  han som fortfarande bor hemma hos er?

Vittnet: Jag minns inte riktigt, 38  eller 35?
Advokaten: Hur länge har han bott hos er?
Vittnet: I 45 år nu



Mer sånna här hittar du här: http://heltenkeltjaag.blogg.se/index.html




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0