Donken ett ställe någon stans...

Hejsan Hoppsan!!

Nu är jag äntligen hemma, eller det var mysigt på stan.
Jo efter en kort dag iskolan så drog jag och Bea ner till stan.
Träffade Takwa, Liv och Sara, Donken (brukar typ aldrig gå dit, i fall ni undra).
Men i alla Sara skulle ta hål i öret, hon tänkte göra själv, men bestämde sig för att inte göra det.
Snacka om att jag blev rädd, haha hon har redan tagit ett hål och medans hon gjorde det så chatta hon med mig...
Men nu har jag chatat på henne att hon ska ta hål hos en frisör, hon det gjorde hon idag.
Jag var ej med för jag och Bea gick själva sen, men träffa Liv och hon sa att det gick bra.
Sen mötte jag och Bea upp min mamma, gick och kolla om glajerna hade kommit och gissa...
Dom sitter på min näsa nu och ee skit snygga!!!

Norsk:
Hello Oppsann!

Nå er jeg endelig hjemme, og det var hyggelig på byen.
Vel etter en kort dager iskolan så Bea og jeg dro til byen.
Met Takwa, Life og Sarah, Donken (vanligvis skriver aldri gå dit, i tilfelle du lurer).
Men alle Sarah ville ta hull på målstreken, tenkte hun til seg selv, men besluttet å ikke gjøre det.
Snakk om at jeg ble redd, haha hun har allerede utviklet et hull, og mens hun gjorde det hun prater med meg ...
Men nå chatte på henne at hun skulle ta hullet med en frisør, hun hun gjorde i dag.
Jeg var ikke engang for meg og Bea gikk veldig sent, men se Liv og hun sa det gikk bra.
Da jeg møtte Bea og opp moren min, gikk for å sjekke om glajerna kom og gjette ...
Dom sitter på nesen min nå, og ee SHIT nice!



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej, vet att jag har hört namnet, fast vet inte om jag hört låten. :)



Jag har inga planer för helgen, dudå?? :)

2010-03-05 @ 17:29:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: bea

jupp, dom är snyyyyggA!=)

2010-03-06 @ 20:49:19
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0