Dagens Låt!!

Dagen Låt:
Blir en ung låt.
Ja, den är väldigt ny och i helgen ska dom spela in videon här i Sverige.
Och det sägs att Vakna snubben Djilis ska vara med i den.
Och sångerskan är ingen mindre än Miss GAGA!!!
Give a hand 4 Lady Gaga.
Denna låt är väldigt olikt än vad on "brukar" göra, eller allt är crazy, men jag gillar henne starkt.
Plus att hon har inga stora krav, för när hon ska på konsert eller något liknade så det enda hon begär är att det finns en ost-bricka och en kanna te, precis som jag:)



Vet inte riktigt än vad jag tycker om låten.
Verserna är bra men ref???
Hmm...tål att tänka på lite!


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Sv: Ja, det får vi verkligen hoppas!



Tack! Provet gick väldigt bra, det var nog sparken i röven som gjorde att det blev som det blev :) <3

2010-03-31 @ 17:48:59
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: Linda

Alejandro är min favoritlåt just nu, lyssnar på den jämt:)

2010-03-31 @ 18:49:02
Postat av: anna

Låten är sådär tycker ja:P

sv; Näe det kom ingen snö och jag hoppas verkligen inte att det gör det heller!

Det är nog den sötaste sköldisen jag någonsin sett:)

2010-03-31 @ 21:03:49
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0