Dagens Låt!!

Dagens låt idag är en låt som har gått om och om i mitt rum idag.
Och jag sitter glatt och sjunger med...okej det är kanske ingen glad text...men den käns som den kommer rakt från hjärtat och den är helt fantastisk, den är speciel...Inte som alla andra låtar.
Och så är hela albumet!!
Ja, jag van ett prisetkort på musiken i skolan och pengarna gick till denna cd...
Det finns så många bra låtar och texter oooo.
Plus att det är så kul att artisten själv har skrivit alla texter!!
Dagens låt:

Dagens låt är OFC en av mina musik idoler/snyggingen John Mayer med låten Who says!!



Who says I can't get stoned
Call up a girl that I used to know
Fake love for an hour or so
Who says I can't get stoned

Who says I can't take time
Meet all the girls in the county line
Wait on fate to send a sign
Who says I can't take time

It's been a long night in New York City
It's been a long night in Austin too
I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you

Who says I can't get stoned
Plan a trip to Japan alone
Doesn't matter if I even go
Who says I can't get stoned

It's been a long night in New York City
It's been a long time since 22
I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you


Kommentarer
Postat av: E M A

nej jag är sjuk :( dudå

2010-03-21 @ 18:53:44
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0