Vi ståd stilla.

Hejsan Hoppsan!
Just nu sitter jag och lyssnar på Rasmus Seebach, med låten Engel.
Den låten ee så vacker, börjar nästan gråta!!
Idag har jag och mamma cyklat till ett köpcenter.
Kanske inte en av våra bästa idér direkt.
Värsta motvinden, ibland ståd vi typ stilla...eee.
Mina ben har arbetat väldigt mycket idag och det ee väll bra.
Vi köpte lite grejs, kanske inte så mycket men det va mysigt.
Mamma köpte en korg där man kan ha typ sittdynor och sånt.
Och jag köpte batterier, en skylt  till mitt rum och Melodifestival skivan 2010.
Sen åt jag en go salad också, mums!
Mitt mål med dagen var att köpa Rasmus Seebach skivan.
Men den hade dom inte på skivlagret, får väll leta på Åhlens någon dag, måste ha den!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0