Var finns det roliga??

Hejsan!
Just nu sitter jag och tittar på barnkanalen, hehe.
Och så äter jag muffins, mums!
Och så snackar jag med min konstiga kusin som jag har gjort hela dagen.
Hehe, han har faktist rätt konstig och märklig humör, har jag kommit fram till.

Han skickar en länkt från youtube till mig:

I´m an Assassin säger:eee...skulle det va kul??

Clejs! säger:
Ja ahhahaha
haer du sett den än?

I´m an Assassin säger:
ja...

Clejs! säger:
HAHAHAH
lyssna på honom

I´m an Assassin säger:
men vad ee det roliga ii det??

Clejs! säger:
Allt
hans uttal, och iden med att skicka en hälsning genom youtube

I´m an Assassin säger:
vad dålig du ee...

Här är klippet:


Vad är det roliga i detta?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0