Vaknade med älskling brevid mig!

God Morgon!
Enu en solig dag och jag mår toppen.
Dagen började med Rasmus Seebach!
Japp han gästar/gästade morgon tv på tv 4!
Det var en ren slump att jag såg det.
Kollade på tv 4 för att jag satt och väntade på att Vakna skulle börja.
Och helt plösligt står den en kille som jag känner igen och frågan i huvudet är:
Är det värkligen Rasmus Seebach!
Så jag väntade och väntade, nyheterna gick, lokala nyheterna gick, vädret gick och så reklam.
Men jag fick se min darling sjung!!!
Så om ni missade kan ni nog hitta på youtube eller tv4.se.

I dag blev det troll.
Ser förjävlig ut i håret men orkar inte platta...får väll sätt upp i en tofs om jag inte orkar.
Jag har en känsla av att vi kommer ha håltimme...bläää på morgon.
Ja men vi får väll se...
Bye bye!



Kommentarer
Postat av: anna

vilken tur du hade som satte på tv 4 när han var där!:P

kraam!!

2010-06-03 @ 07:34:55
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0