Ursäkta, hörde jag ett vi?!

God Natt.
Japp nu sitter jag och mamma och glor på tv.
Det skulle bli fotboll, men nu ser vi tydligen på något som handlar om sjöliv.
Dom lagar mat på vattnet typ, jasså det är det tid för att sappa.
-Mamma fotboll då
-jaja, vi ska det...men vi sappar lite också
(ursäkta VI??) jag sitter bara här och du sappar...jaja.
Fotbollen kommer väll säkert snart när mamma har gått igenom alla (14) kanaler ja ca 10 gånger eller något.
Haha, låter mig garva för mig själv ett tag "haha".
Ursäkta du, där...jag ser dig (hahahaha).
-Jag är inte alls ego!
Okej nu får jag sluta så inte detta inlägg blir helt knonstigt!
Men jaja, nu är fotbollen tillbax och jag ska stänga av.

Hahaha...jag somnar nog med ett liende idag.

Miss Gaga får avsluta dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0