Twilight lista.

Twilight / Om jag kunde drömma:
1. Favorit karaktär i boken/filmen? Edward OFC, men Bella ee riktigt bra hon med.
2. Bästa scen i boken/filmen? När dom åker nil till skolan tsm och han ser så stolt ut och lägger sin hand över hennes axlar!
3. Favorit citat från boken/filmen? Det dom säger i scenen som jag beskriv ovan, men ee så dålig på engelska så jag skriver den inte.
4. Bästa låten i filmen? Robert Pattinson - Let me sign!
5. Favorit outfit från filmen? hmmm, svårt. Men när dom är i växthuset ee rätt fin.

New Moon / När jag hör din röst:

6. Favorit karaktär i boken/filmen? Alice Cullen!
7. Bästa scen i boken/filmen? När Edward kliver ut i sol-ljuset i bar överkropp och Bella springer imot honom!
8. Favorit citat från boken/filmen?Tror Bella säger "Edward open you eyes I´m here"
9. Bästa låten i filmen? Hahaha kommer inte ihåg någon men Possibility - Lykke Li är bra!
10. Favorit outfit från filmen? Den gröna kläningen som hon har när hon fyller år är mycket vacker!

Eclipse / Ljudet av ditt hjärta:

11. Favorit karaktär i boken? Edward och Bellan, som alltid.
12. Bästa scen i boken?hmm...minne som en guldfisk men scenen med Bella & Edward på ängen är så vacker!
13. Favorit citat från boken?
Isabella Swan? I promise to love you forever — every single day of forever. Will you marry me? Tror jag...
14.Vad ser du mest framemot i filmen? Slagsmål scenerna och förlåvningen!
15. Vad ser du minst framemot i filmen? Kyssarna med Jacob!!!!!!

Breaking Dawn / Så länge vi båda andas:

16. Favorit karaktär i boken? Bella, Edward & Renesmee ♥
17. Bästa scen i boken?Oj svårt fråga, allt med Renesmee typ...Och Bella och Edward OFC! 
18. Favorit citat från boken?  Momma. We’ll always be together. Renesmee Cullen. mm
.19.Vad ser du mest framemot i filmerna?Absolut allt! 
20. Vad ser du minst framemot i filmerna? Slutet, haha vill ej att filmerna ska ta slut!

21.Team Edward eller Team Jacob? Så mycket team Edward man kan vara!
22. Favorit skådis? Kristen Stewart och Robert Pattinson!
23. Vem skulle du vilja spela? Bella såklart! 
24. Vilken är din favorit bok? Svår fråga, 1 och 4:an tror jag!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0