Till och med jag vet det nu!

Hejsan Hoppsan!
Nu har jag varit i skolan för sista gången.
Asså som 8 då, vilket önsketänkande jag hade ee förra meningen.
Hehe, men i alla fall.
Mormor och Maria va här nyss vid typ 1 och fikade det va mysigt.
Dom hade med sig Mazarin, mums...fast det var faktist jag som "hotade" dom.
Om ni inte tar med er Mazarin så får ni inte komma, så det så!!
Men dom görde som jag sa (like always) hehe...skoja.
Ni får ju inte tro att jag ee bortskämd, hehe...XD
Men i alla fall, nu har jag duchat, använde massa skönhets prylar.
Måste ju vara vackert sista dagen som en 8, ni har fattat nu att jag ska gå ut 8:an??!
Anars kan jag säga det igen, jag ska gå ut 8:an idag.
Nu vet till och med jag det, att jag ska gå ut 8:an...som ni förstår så ee jag lite korkad.
Eller ne, har man G i matte eller har man G i matte!!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: jao:)

2010-06-09 @ 15:23:46
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0