otränad.blogg.se

God Morgon!
Tisdag och första juni.
Och det känns fan inte ute.
Har fönstret öppet och det är inte varm luft som kommer in, fan svinkallt!
UCH, gu vad jag vill flytta till ett varmare land!
Men i alla fall, har lite ont i benen sen i igår...haha otränad.blogg.se
Hehe, gu jag måste kolla om någon heter så.
-Vänta-
Ne, fan ingen hette så, blää.
Ska kanske starta en ny blogg, eller inte.
Har ju fått komplimag om mitt blogg namn, tack så hemsk mycket.

Nu ska jag snart dra till skolan
...
Tänkte lägga in dagen outfit när jag kommer hem.
Idag blev det ljusa bilder, man brukar kanpast se min kläder men nu jävlar, hehe.



Kommentarer
Postat av: tova

Dagens fråga:



Borde det inte vara lika ohyfsat att kalla nån för mager som att kalla nån för fet?

2010-06-01 @ 08:01:06
URL: http://musikochannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0