Never let it go.

Hejsan Hoppsan!
Nu har jag, Mirna och Jenny varit ute en sväng.
Vi gick, sprang och satt i gräset och mös.
Det var trevligt...först var jag as trött men när jag kom hem va jag inte ens svettig...
Men jag fick värsta holl och typ mådde illa ett tag så jag gick och dom sprang:P
Jävlar vilken kondis dom människorna har asså, lite avis!
Men snart så ska jag och Jenny fylla på.
Japp jag hänger med hennes mor och mormor till Söderköping, där vi ska äta glass på smultronstället.
För er som inte vet vad det är så är det ett glass ställer när dom säljer typ konstvärk av glass, helt otroliga och så mumsiga...så det ska bli mega myisgt:)
Jag gillar glass!



vi såg ett troll:

Hehe...


Kommentarer
Postat av: O

Sv: Ne! Exakt! Det är ju mobbing! De är så jävla respektlösa och helt okunniga om såna fall som Alexander. De vet ingenting!



Sv: haha! Ja, den är rolig! Ännu roligare när de snabbspolar !



Ja! Alla är olika, men bra! :D

2010-06-23 @ 19:06:16
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0