Miss Gaga har gjort det igen!

IIII!
Fick nyss veta att Lady Gagas nya musikvideo har släppts.
Asså Alejandro, är helt till mig.
Om det är någon som har coola videos är du ju coolingen själv.
Miss Gaga...så nu får nu vara tysta!!!
Ska kolla på den nu, men tyst då!!


Här är den Miss Gaga´s nya video.
Den släpptes bara för några timmar sen och nu ee den här på min blogg, hihi!

Shit nu har jag sätt mer än halva och, hon har gjort det igen.
Okej ingen kan slå Thelephone eller Bad Romance...
Men denna ee cool, lite udda på något sätt, hehe...hela hon ee det.
Men jag diggar henne fett mycket.
Men måste varna känsliga männsikor, mycket kropp och närhet om man säger så...hihi.
Men dansarna wow, shit vad dom ee grymma!!
Ne...nu ska se klart den...hihi tiger tasarna ee med!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0