Mina mål i livet!

Mina mål i mitt liv!
Eller två som jag ska försöka i sommar med:

1. Att få alla svenskar att går barfota!
För om alla gör det så skräpar man inte ner så mycket.
För det ee så inte så mysig att få typ kletigt papper under foten.
Eller en en vass glasbit så man skrapar upp hela foten...
Så ta av dig skorna.
Släng skräpet i sopptunnan!!!





2. Få hela Sverige att börja lyssna på danskrapp och dansk musik!
Haha, sjukt bra musik från Danmark.
Har ju ett exempelm Rasmus Seebach.
Och i lilla ESC 2009 så tävlade Damnark med en as bra låt, Kun Min!
Så om ni en ser en tjej som går och lyssnar på Rasmus Seebach så är det jag.
Och på rasterna så dunkar jag och Jenny Natteravn på högsta volum!
Så lyssna på Danksmusik!


Danmark i lilla ESC 2009:


Rasmus Seebach-lidt i Fem:


Rasmus Seebach-Glad igen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0