Lovely ocean.

Hejsan Hoppsan!
Nu har jag och mamma landat här hemma.
Och jag lever, det va inte så långt till mammas jobb och jag satt lungt på sandeln och gungade med i musiken.
Och sen så stack vi till ett köpcenter och gick runt lite.
Och efter det så blev det att handla mat, så idag blir det avokado, svamp, mazarella (kanske) och halomi till kvällsmat, mumsigt!
Iii imorgon händer det och dom flesta vet inte vad jag snackar om, hehe.
Jag älskar att vara hemlighets full.
Men jag kan tala om att jag ska gå upp tidigt blir väll vid 7 halv 8...så bloggen vet jag inte om jag hinner med då.
Men efter så blir det massa härliga bilder.
Okej okej nu får jag inte avslöja mer...

Sen ikväll blir det nog film.
Köpte tre filmer och två av dom är Ocean filmer as bra.
Eller jag har bara sett ettan och den ee grym.
Brad Pitt i unga år, säger man inte nej till!
Ocean filmerna handlar om listiga skurkar, as bra och dom ee så fucking smarta!




Grrr...


Kommentarer
Postat av: Jossan<3

Men jag jenny bea o mickis kan ju hänga med så kan vi gå på stan elr nått så länge:)

2010-06-18 @ 20:10:34
URL: http://heltenkeltjaag.blogg.se/
Postat av: emelie

mumms!

samma:D

hoppas du får en fin lördag kram

2010-06-19 @ 10:41:01
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0