Jag funderar över bloggen...

Hej.
Märkte att ni gillade: Like the pics.
Och det gör jag också.
Brukar ofta driga på lookbook och we<3it.
Så tänket köra: Like the pics lite oftare...
Och vem vet kanske blir en katogori.
Har också funderat på en anan katogori...
Dagens knas sak.
Japp, vi har så mycket knasit hemma så jag tänkta att all våra knas saker får en plats i bloggen.
Ja, ni kanske har sett på Kenzas blogg, hon brukar ju ha "ur min garderob"
Vad tycker ni ska jag ha, Dagens knas sak??
I så fall bli det kanske mer i höst...eller man behöver ju inte köra den varje dag.
Får så många knas saker kanske vi inte har.
Och så tänkte jag att jag kanske inte bara behöver lägga upp knasiga saker...
Bara lite saker från mitt vackra hem...
Låter det som en bra idé??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0