Jag ee så seg!

Hej.
Just nu sitter jag och väntar på Becks.
Hon ska fixa mitt hår så jag blir riktigt snygg, hehe.
Men ne måste fixa mitt smink ju, just nu sitter...vänta sms...det va bara Becks.
Hehe inte bara bara...
Men, det jag skulle säga var att just nu sitter jag ii turband, sexigt!
Ne, måste börja fixa mig snart.
Ska va där kvart över 6, men ee sååå långsamt!
Kommer ju på massa saker undertiden lixom.
Men det jag igentligen skulle skriva om va att jag hittade massa snyggt på modekungen.se nyss.
AAA, kommer ju alltid in på saker som jag inte ska och nu blev detta inlägg ganska långt.
Eller asså enligt mig, gillar inte läsa typ 10 sidor långa inlägg.
Och denna blogg ee ju lixom min, så vi tar sakerna från modekungen i ett annat inlägg.



Kommentarer
Postat av: sofia

med mig är det toppen! hur är det själv?

2010-06-09 @ 16:34:59
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: anna

sv; hihi oki:P

Jag har skrivit om balen nu.. men jag väntar på fler bilder så det kommer nog ett inlägg till!

Du får berätta om din skolavslutning sen!:D

kramis<3

2010-06-09 @ 17:33:32
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0