Jag dödar dig i filmjölk!!

Hejsan Hoppsan!
Nu sitter jag och glor på något som jag knappas vet vad det heter.
Men jag är icke intresett...haha.

Måste byta kanal börjar blir ja boooring.
Det kanske är jätte bra, men jag har ju inte föjt detta.
Hahaha, vilken gammal frilla han hade, undra när detta serie spelades in.
Men han var rätt söt faktist, förutom den frillan OFC.
Oj han va tydligen ond...gör så att människor stelnar i typ filmjölk!
Stackars tönten, ne nu måste jag byta innan jag blir helt fast i detta weirdo serie.
Barnkanalen, mycket bättre!!

PS: Ska på stan idag så vi hörs ikväll...


Kommentarer
Postat av: anna

sv; jaa jag har också för mig att jag sett det på fokis blogg men jag är inte säker..

haha jaa fett coolt att man kunde köpa skivan innan den släpptes:P

kram<33

2010-06-21 @ 10:21:49
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sv; haahhaja , lite pinsamt xd

2010-06-21 @ 10:24:05
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0