Hemligheten är nu ingen hemlighet, hihi...

Hejsan Hoppsan!
Ska försöka skriva min händer darrar lite fortfarande efter vad som har hänt idag.
Japp idag har jag "gjort" hemligheten...
Eee ni nyfikna, jag låter bilderna tala.



Vi väntade och väntade...

...

Det kom folk, men sen kom RYBAK!



Alltid lika sööt!




Man kunde tydligen köpa han nya album, så den köpte vi!

Fick med Fairytale singeln...

Och så blev det en autograf till samlingen:

Syns lite dåligt men har 5 nu på min vackra Rybak tröja, hehe...

Och så snacka vi lite snabbt, tog kanske mycket tid på oss, det va trevligt.
Dom flesta (typ alla) fick autograf och kort och sen stack...men i snackade lite.
Och så gjorde jag något när vi skulle ta kort...men det får ni se i ett anat inlägg.
As fin ee han och super trevlig...
PS: han kände igen Jenny och så avslutade han när jag skulle säga att jag ramlade på han på skansen så han käner väll igen mer:D
As nice och så blev vi kompisar med två stockholmare, as snäll!
Som vi ska träffa någon gång, hehe:D
Lyckad dag.
Minuset var att han bara spelade 2 låtar, men jaja!
Jeg Elsker Rybak..."dunkar nya skivan".

PS: gav han ett brev, thihi, han ba det ee bra :P


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Fusk, vill också ha albumet ;b Men har redan hört det, och hela låtarna, men det var bara en gång, vill ju höra en gång till ;b Men kul att han sålde nya albumet redan :)

2010-06-19 @ 16:02:33
URL: http://gabrii.blogg.se/
Postat av: Lollo

hahah vsg, o det va nt mening att skrämma dig xD

2010-06-19 @ 16:14:05
URL: http://hispana.blogg.se/
Postat av: O

Gud vad roligt för dig!! Vågat att pussa honom också:) Hehe, hade jag aldrig vågat ^^ Hihihi! Kul att han kände igen er också!

2010-06-22 @ 15:08:27
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0