Har tvättstugan.

Hejsan Hoppsan!
Jag hoppas värkligen att ni har haft en mycket bättre dag än jag.
Den har varit så meningslös, så jag vet inte vad.
Började 10.
Städning till 11, Lunch 11-12.
Sen folkparken i fucking två timmar.
Gud va tråkigt finns ju inget att göra, så vi köpte glass och godis, mums.
Och sen hoppade vi lite på studsmattan...Snart!
Ne, men nu är jag hemma och har tvättstugan, hehe.
Gu vad vuxen jag känner mig, jag har tvättstugan, hehe.
Men jag ee faktist rätt bra på att tvätta, fast tvättstugan ee vidrig.
Så det tar mig väldigt hårt att jag måste ner och tvätt.
Man får göra det snabbt...sen ska jag köra WII, men först måste jag smälta matan!!

Så vidrigt:



Jag just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0