Fuck att jag inte bor där!!!

God Morgon!
Jag ska igentligen inte sitta här och skriva.
Har inte tid!
Eller jo det kanske jag har men jaja, nej det har jag inte.
Först ska jag fixa mig och sen blir det att hämta min biljett till Twilight eventet i Stockholm.
Som jag trolitvis inte kan gå på, fuck att jag inte bor i Stockhom!
AAAA, så nu söker jag alla tävlingar som finns på nätet så jag kan vinna fler biljetter.
Men det fixar jag i eftermiddag, för sen vid 12 så ska jag cykla 1 mil!
Japp, önska mig lycka till.
Ska hälsa på mamma på hennes jobb, se hur hon har det.
Och sen blir det 1 mil hem igen, skojigt.
Haha...plus att jag har aldrig varit där, hoppas jag inte kör vilse.
Ne nu får jag inte skriva mer, har ett ansikte att fixa tilll.
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0