Bilder från Söderköping med klassen, del 3.

Sista bildbomben.


Vi skulle hitta saker i naturen, skit kull not...vi gav upp!

Ut i skogen och leta efter "saker".

Ont det gör ont, men det går...

Jag hittade ljusstyrkan på min mobil, hehe...vist blev det coolt?!:D

Cool va??

Vi snodde Mirnas kamera och fotade lite...bilder kommer när jag får dom.

Jenny lekte proffs fotograf, hehe.

Fjortis Bea.

Utsikt...och Jenny.

MUMSIG glass!

Bea flörtar med kameran.

Väntar på bussen hem...

Påväg hem...

Detta var det sista bilderna.
Blev rätt många, men jaja...det ee alltid trevligt med bilder.


Kommentarer
Postat av: emelie

har inte sett avatra men jag håller med på new moon :D

är allt bra med dig?

2010-06-07 @ 20:01:46
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Linda

Mysig dag ni verkar ha haft!

2010-06-07 @ 22:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0