Vad fan händer i min telefon!

God kväll på er.
Just nu sitter jag och se på Lotta på Liseberg.
Timo är där ikväll, mycket skön grabb!
Och alltid så coola byxor. Idag har han ett par röd-rosa, skit cool.
Förut som var jag och mamma nere på stan och gjorde några ärenden.
En nya telefon var läge att köpa.
Har varit väldigt "dålig" ganska länge, och igår tappade jag den, upps!
Och där gick gränsen, det typ blinckade varning, varning...
Så man blev lite rädd, va fan ska hända.
Spängs den eller kanske kommer det ut konfetti ur den, hehe...
Men nu har vi alla fall en ny...mamma fick bestämma.
Big buttens!!!
Och så var vi och hämtade våra bilder som har blivid framkalade.
Bilder från Allsång på Skansen, Spanien 09...
Så nu sitter 3 Rybak bilder över min säng, då lär jag sova gott:)

Tror jag säger GOD NATT nu.
GOD NATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0