Thats me...

Hej.
Tänkte lägga upp lite "fakta" om ljust mig.
Har ju ingen "fakta ruta" om mig på bloggen.
Vill fixa det, men kan inget om bloggdisegn och sådant.
Så ni får väll nöja er med detta inlägg.

 

jag kommer från: född i stockholm,men bor i norrköping
jag är just nu: trött och seg...
tycker du om någon just nu: bra fråga tror inte, det asså som kärlek. Anars tycker jag om min familj mina vänner, och så klart Alexander Rybak, Robert Pattinson mm...
jag samlar på: Sugrör och servetter.
gröna eller röda äppeln: helst röda
vem ringer du när du är arg/ledsen: mm...ingen oftast. Men typ någon av mina närmaste vänner.
gillar du golf: Uch nej, kan vara kul på Wii.
har du strumpor på dig nu: haha vilken fråga, nej det har jag inte
hur svarar du i telefon:  hej det är majken
är du ensam nu: Nej, Ida sitter och målar.
vad ska du göra sen: hmm...
vad ska du göra imorgon: Se på Eclispe, längtar!
var vill du bo när du blir stor: Först Stockholm, sen Oslo och sen Stockholm igen och sen Barcelona.
vilken årstid tycker du bäst om: sommar helt klart!
laddar du ner musik och film från Internet: nej, kan inte sånt hehe...plus att det ee olaglit. Och det ända jag gör olaglit är att cykla utan hjälm och gå över gatan när det ee rött, ajabaja!
vad skulle du göra om du vann en miljon: ut o resa en massa,köpa kläder och ge till organistioner. 
bär du glasögon eller linser: Glasögon, men bara när jag typ ser på tv och i skolan.
När går du upp ur sängen på en helgmorgon: 9-10
har du piercing: ja,  öronen
vill du gifta dig:  ja, och stort ska det vara!!
vill du ha barn: Ja, men inte nu direkt, hehe...
hur vig är du: smidig som ett kylskåp
vad dricker du helst när du är törstig: mjölk, Chai Latte!!!
vilken är din favoritglass: Magnum mandel, love love!
tycker du om sushi: har aldrig smakat, plus att jag äter in fisk
vad äter du helst när du ser på film: Choklad och en Chai Latte!!
är du morgon eller kvällsmänniska: dag, hehe.
vilken ögonfärg har du: blå och ibland grön.
vilken hårfärg har du natuligt: brun
vilka hårfärger har du haft: alla haha, men typ brunt, rött, gult och blont:P
biter du på naglarna: nepp, PS: det är som att slicka insidan på en toalett, så nej tack!
är du beroende av något: haha dum fråga, ja CHAI LATTE och musik.
hur ofta tränar/motionerar du: Aldeles för lite
senaste låt du hörde: Why not me-Alexander Rybak
senaste bok: "Ser mig själv i en stulen spegel" AS BRA!
önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, Stockholm, men skulle sakna min vänner för mycket.
vad är din favoritfärg: Hallå kolla in bloggen, Rosa såklart!
sminkar du dig: Hehe, ja!




Thats me...


Kommentarer
Postat av: bea

Har du sett att det finns PROJECT RUNWAY till wii? :)

2010-07-01 @ 14:55:51
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej! Jag är med i en tävling och skulle bli jätte glad om du ville lägga 1 röst på min bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Tack på förhand ;)

2010-07-01 @ 16:31:30
URL: http://denkalla.blogg.se/
Postat av: S.

Låter kul att se eclipse. Jag tänkte vänta en vecka ungefär.

2010-07-01 @ 18:21:11
URL: http://onepapercut.blogg.se/
Postat av: O

Hehe, gillar ditt senaste låtval där :P



Sv: Hehe, ja..:) Tackar!



Ja ! ;) Den samlingen är somsagt bara början på sin storlek. Större ska den bli !



Ne, jag vet. Riktigt professionella grejer de där !

Jo, absolut. Men, vissa är ju mer talangfulla och har det som intresse, så de kanske har lättare att lära sig, medan vi halvdanna kanske lär oss hur man...lägger in en video o gör den svartvit eller nåt, sen kanske vi tröttnar. xD

2010-07-01 @ 19:22:35
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Haha ja den är klockren!

Okej, jag har inte sett någon wallander istället :-O

Haft en bra dag?

2010-07-01 @ 20:24:41
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: anna

Jag älskar att läsa såna här inlägg, det är fett kul!:)

sv; Ibland hittar jag bilderna på lookbook och ibland på stockholmstreetstyle.feber.se :)

kram<33

2010-07-01 @ 22:50:21
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0