So fucking hot!

Holla pa er amigos!
Allt bra??
Med mig ee det as bra, forutom att det ee so fucking hot!
Haha, typ kokar...men idag kopte mamma ett parasol till Froken Fin.
(mitt nya smeknamn)...haha...jag ee bara med som en fin acesoar...for fin for att bära nogot!
haha...men gu va jobbigt att läsa min inlägg...haha orkar inte kopiera alla bokstaver som inte dom har här.
Viste ni att pegar ee kopiera pa spanska, haha (har tyska i skolan)...
Patal som tyska, det kans som man ee i Tyskland, javlar massa gapiga tyskar overallt...
Ne da inget illa ment! (maste skriva so anars kommer vall det upp nogon stan)
"Den oskända bloggen veggotallrik ratar ett helt folkslag!!"
Thihi, blir man so flum av solen?
Det konstiga ee att jag har far ratt monga komentarer nu...fast jag inte alls skriver mkt.
Weirdo, men jävligt skoj, me like...me like you!
Kiss and hug from Spain.



Kommentarer
Postat av: bea

Haha. :D

Du saknas! hare! <3

2010-07-22 @ 22:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0