"Smörbakelse"...bara för jag ser på barnprogram!

Hejsan Hoppsan.
Väldigt dålig update på bloggen, nu blir det smisk på röven.
Hehe, ne då.
Ingen rör min vackra röv. hehe.
Blir man så ego när man nyss lässt Kissies blogg??
Ja, fråga mig inte varför jag läser den, hehe...kanske för att jag vill ha ett gott skratt??
Men i alla fall, idag har jag och Jossan stekt.
Vi har solat och levt livet typ.
Och sen när vi kom hem så typ däckade vi hehe.
Helt sjukt
att man kan bli så trött och slut av solen.
Men sen stack hon vid 5 typ, hon hade ju sovit över så det kanske var dax:P
Hennes föräldrar ville väll ha hemma, men sen åt jag as god salad (mamma ee kock).
Men ska nog va med hennes imorgon igen, innan hennes kille kommer...ska bada i henns pool.
(Enu ett inpuls köp av hennes snälla föräldrar).


*So Majken stile*

Bild från igår. (när jag och mamma solade vid en mysig sjö).


Kommentarer
Postat av: S.

Härligt att sola :)

2010-07-03 @ 19:56:32
URL: http://onepapercut.blogg.se/
Postat av: Jossan<3

Haha det va faktiskt inge köp, dom fick den av morfar, ha amen ändå, "impuls iförskaffande " ;)



HAha nee ingen rör din röv, tur att äckel gubben inte gjorde de;) <3



Bästa dagarna <3

2010-07-03 @ 22:40:12
URL: http://heltenkeltjaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0