Robbyn dansar ensam i lobbyn...

Holla on u!
Nu ee jag data nord igen...
Medans mamma ligger on the deck och solar in i det sista, buhu.
Imorgon vid 10 pa morgonen blir det att aka hem!
Men kommer inte hem foran 2/8, hehe langt!
Men jag ska vall sola lite sen, va ju sa daligt vader idag och igar, not fun.
Fast jag har typ fatt for mkt sol, hehe (sant).
Men assa so brun ee jag N O T...blekfis...
Kan ju tror att jag har varit pa grönland i 2 veckor!
Vart fan ligger det igentligen??
Jajaja...shit the same (ingen illa ment).
Yaaa, nu spelar dom Robbyn i lobbyn, (haha, va inte menat)



Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha, vad härligt med spanien!! Vart i spanien är du? ;D

2010-07-30 @ 14:03:43
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0