Oskar Linnros, min nya kille!!

Hej.
Ja som jag berättade i förra inlägget, va jag på Munken in the park.
Och jag har redan berättat lite om det i ytligare ett anat inlägg.
Att det är som en liten gratis fest som en resturang vid namn Munken fixar.
Och nu när Hulsfred har gått i konkurs så har dom ju fått dit väldigt bra artister!
Och igår så var jag och mamma där, vid typ 19:00.
Och då skulle en kille vid namn Oskar Linnros spela.
Jag och mamma kände igen hans namn, men hade aldrig hört honom.
Bara typ 3 sec på youtube med hackigt ljud.
Men inget mer...
Och jag måste säga det var kärlek vid första ögonkastet.
Jag och mamma blev förälskade i han, så jäkla cool.
Hans texter, hans musik och hans kroppspråk!!!
Kan nog ha fått en nya idol den kvällen!
Och ska jag och mamma köpa hans cd, hehe:)

Oskar Linnros:


Så snygg!

Så bra!

Så bra texter!!

Och super härligt kroppspråk!!

Gör ett inlägg med några av hans låtar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0