Om gårdagens final match...

inga komentarer...

Eller okej nu har jag samlat mig.
Jävligt gämn match.
Efter 90 minuter fortfarande 0-0.
Och blev det 15 minuter paus och 15 minuter igen.
Och 1 minut innan det skulle bli straffar, så gjorde fucking Spanien mål.
Och så hade Holland ca 24 sek på sig att göra mål...
Och det gjorde dom inte...
Får väll säga grattis till Spanien.
Men ni hade tuft motstånd!!!
Och Holland kom ju 2 bäst i VÄRLDEN.

Inte så illa pinckat det med...

Wesley Sneijder var både arg och otröstlig efter förlusten.Sneijder både arg och ledsen...


PS: Ni vet Jimmy Jump som sparng in på ESC scenen när Spanien sjöng...
Han hoppade in på plan innan matchen och skulle setta en röd mössa på vm-buklan, hehe.
Mamma och jag diggar han starkt!!
Kunde han inte bara få sätta på mössan eller!!!?



Van rätt land enligt dig??
Mitt svar: NEJ OFC INTE...är ju för fucking Hollänska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0